Jump to content
ZDOBĄDŹ HAJS NA STEAM! NOWY KONKURS! ×
AKCJA REKLAMOWA - REKLAMUJ I WYGRYWAJ ×
  • Treść wyszukiwania
    Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...
  • Sign Up
Wkrótce logowanie za pomocą nazwy wyświetlanej zostanie wyłączone. Prosimy o logowanie się za pomocą adresu e-mail.

Szukam nowoczesnych motywów do WordPress

Po godzinach
Skyrt

Recommended Posts

Cześć! Szukam jakiegoś fajnego motywu pod WordPress do strony www. Sam przeglądałem już chyba 100 gotowców i nic nie wpadło mi jakoś super w oko. Nie jestem programistą dlatego szukam czegoś co nie będzie wymagało przeróbek.

Chciałbym aby motyw zawierał:

- schludną górną belkę z miejscem na fajne logo,

- możliwość dodania na stronie głównej responsywnych video, wiadomo miejsca na tekst (oraz jeżeli to możliwe prostego formularza zapisu na maila)

- styl raczej jasny nowoczesny  

Jeżeli macie coś w tym stylu lub jakiegoś innego ciekawego gotowca z góry dziękuję za podesłanie 🙂 

Raczej jeszcze "raczkuję" w tematyce WordPress więc za każdą radę motyw dziękuje 🙂 

https://themeforest.net/item/lotus-flexible-multipurpose-responsive-wp-theme/3909293
Tutaj w łatwy sposób stworzysz każdą wymarzoną stronę. Masz tam wszystko co potrzeba.

Budowanie strony na zasadzie przenoszenia gotowych elementów. W łatwy sposób odtworzysz każdą stronę w necie. 39$ to nie jest dużo.

Sam korzystam z Phlox Pro i mam wykupione 5 licencji pod domeny. Masz tam również wersje darmową, ale nie masz wszystkich dodatków.

Systematycznie dodają aktualizację i dodają nowe funkcje (kopiują je z Elementor PRO, dzięki czemu nie musisz wydawać kasy na kolejne skrypty). Szybki support i same plusy.

Tutaj masz darmową wersję https://phlox.pro
Nie uzależniaj się od gotowych szablonów, twórz własne strony i to bez znajomości kodu, przesuwaj elementy i je rozciągaj, to jak zabawa w paincie 🙂 

• Thank you! 1