Jump to content
AKCJA REKLAMOWA - REKLAMUJ I WYGRYWAJ ×
  • Treść wyszukiwania
    Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...
  • Sign Up
Logowanie za pomocą nazwy wyświetlanej zostało wyłaczone. Prosimy o logowanie się za pomocą adresu e-mail.

[Odwołanie] Mr.Lahley

Appeal from the ban

Recommended Posts

Nick : Mr.Lahley

Steam id STEAM_1:1:592855444

Nick admina banującego : Ortiiiin

Data i godzina 03-18-21 13:23

Serwer : Only Mirage #1

Powód bana: niby wallhack

Opis sytuacji : gram sobie spokojnie jak zawsze , rushuje a 3 rundy z rzedu robiac 13 killi w 3 rundy . Ludzie mowili co to za cheater z 3 lvl . Juz wczesniej byly takie sytuacje ze mowili ze mam cheaty ale nie wiedzialem ze dojdzie do takiej sytuacji ze dostane bana za nic . Ja naprawde rozumiem ze 3lvl bez odznak i taka gra to troche podejrzane ale nie raz wczesniej wchodzilem na mainie i nikt sie nie czepial mojej gry więc według mnie banowanie kogos tylko dlatego ze mial slabe konto nie mialo sensu i prosze o szybkiego unbana.

Link to post
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@ still

7:50-8:10-słyszał rampę i pałace dał 1 dziwnego heda na rampie a nastepnie wskoczył na boxa przy drewnie po czym przez chwilę celował przez drewno i dał heda 

8:35-8:40-wyszedł z konekta i wcelował się tam gdzie wychyliła osoba i dał heda

9:40-9:50-celował przez około kilka sekund idealnie tak gdzie chłop wychyla

10:00-10:06-prefire

10:15-10:27-reepekowania tam gdzie stoi chłop a nastepnie noscope typowi który wyszedł z konekta

11:20-11:53-wychylasz normalnie z rampy po czym leci nejd chowasz się na rampie strzelasz się potem nagle wychyla chłop ze schodów któremu dajesz heda następnie leci najd chowasz się znowu na rampie.Patrzysz znowu miejscówki stoisz w miejscu przez ok 5 sek i dajesz prefire koło ninjy przy scianie

12:35-13:05 prefire na ticket nie patrzy nawet czy nikt nie przebiega nawet site a,jak ci sie nie udaje zabić ticketa patrzysz niby czy nikt nie jest na site i przez małą szparę dajesz temu samemu typowi heda na ticketcie,biegniesz dalej wcelowujesz się schody zabijasz,biegniesz na pełnym luzie jungle potem kuchnie wychodząc z kuchni exitem celujesz heda przez scianę typowi który jest na szorcie 

Po tej akcji skłoniło mnie żeby dać ci bana,a na przyszłość jak grasz na mainie to graj na nim a nie wbijasz z kontem które ma 6h w csie.Coś o tym wiem i jest potem nieporozumienie.Jak jesteś czysty to bardzo przepraszam @ Mr.Lahley

 

 

LINK DO DEMKA:   http://802.gotv.pro/srv61496/auto0-20210318-130939-254797334-de_mirage-__________Creativve.pro____ONLY_MIRAGE__1____NOWE_SKINY__128TR_____SKINS_KNIFE_.dem.zip

 

 

 

 

Link to post
Link to comment
Share on other sites

Jak uzyskać dostęp do demka? Bo nie mam jak sie odnieść do tego.

Narazie nie mam jak obejrzeć demka ponieważ nie mam dzisiaj już czasu na csa . Jutro z rana jeżeli to nie za późno zabiorę się za to

A co do wbijania na koncie bez prime , wbijam tylko po to by wbić wymaganą ilość godzin do zalożenia faceita

Wchodze do folderu z demkami a tam same z 2018 zadnych nowych nic wiec nie wiem jak to znalezc ale postaram sie odniesc do zarzutów z pamieci.

 

10:15-10:27 - co mam zrobic gdy widzialem goscia z okna z 5 razy mam odpuscic pozycje i dac sie zabic?

Connector slyszalem ze dojezdza wiec musialem zaryzykowac i sie udalo

11:20 - po wychyleniu z rampy zobaczylem standard wiec mialem pare opcji ct pod drewnem na drewnie lub NINJA . Po raz kolejny mowisz o dziwnym pikowaniu goscia ze schodow kiedy jest to pozycja ktora czesto sie pikuje zeby uninac smierci bedac wcelowanym w ct lub site dlatego to sprawdzilemwiec nie moge sobie go ot tak odpuscic . Ninje musialem sprawdzic zeby ja odchaczyc a tak btw to nie byl prefire tylko zwykly peek 

12:35-13:05 - dlaczego znowu uzywasz slowa prefire jak najwidoczniej nie wiesz co to . Gosciu 2 runde z rzedu tam stoi wiec sie tego spodziewalem , tak po nie udanym killu na tickecie faktycznie sprawdzilem site ale gdyby ktos tam byl to dawno juz bym nie zyl wiec to odpuscilem o tym hedzie sie nie wypowiem bo byl on normalny z czego pamietam to goscia ze schodow bylo slychac a jezeli nawet nie to nalezy je sprawdzac ale tez zarzuciles mi ze biegam po mapie i nie sprawdzam pozycji co jest prawdą ale dlaczego? bo to serwer ffa i nie gram na wina zeby kampic , sprawdzac wszystkie miejscowki itp ja po prostu biegne przed siebie i jak zabije to zabije jak umre to umre nie bede plakac a to ze ja biegajac jak idiota po mapie nie moge zostac zabity to chyba nie świadczy o mnie nieprawdaż?

Zarzut z gosciem na shorcie calkowicie bez sensu poniewaz slyszalem juz w kuchni jego strzaly wiec poprostu sie wcelowalem w shorta.

Niestety nie mogę się odnieść do reszty bo nie mam tego demka.

Przeczytaj cala moja wypowiedz i ją przemyśl a na końcu mi powiedz jak sie to skończy

 

Link to post
Link to comment
Share on other sites

Została podjęta pochopna decyzja podczas banowania, przepraszam za pomyłkę i oczywiście unban! Pozdrawiam 

  • Thank you! 1
Link to post
Link to comment
Share on other sites

logo.png

*Wiadomość wygenerowana automatycznie*

 

GRACZ ODBANOWANY 

Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator rozpatrzy go ponownie.

 

Pozdrawiamy, ekipa © creativve.pro

Link to post
Link to comment
Share on other sites

  • Avocado changed the title to [Odwołanie] Mr.Lahley
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.